Längre inlägg!

Hejhej & hej!
jag och Bella prtade snabbt om att vi kanske borde börja göra längre inlägg. vilket kanske är bra för er? Eller jag vet inte. Men ja. Över till saken. vi ska börja göra längre inlägg eftersom det kommer att bli mer lockande att läsa bloggen. Vi kommer inte bara skriva om Justin Bieber. Men en del kommer handla om det. Just nu gör vi inget. Vi bara väntar på att jag ska dra ner till bussen. Orkar inte dra hela skiten igen om vad jag ska göra.  Men iaf. Igår gjorde vi inte så jätte mycket. Ingen bra update heller. Men vi ska försöka bättra oss, aight? vi gör vårat bästa. Skoja. En tjej frågade oss hur vi träffasdes, intresant fråga. Jag och Isabel träffades via gSm. Det var en tjej som hade gjort en tråd om vart man bodde. Och Isabel skrev då att hon bodde i haninge. jag kunde typ inte låta bli att mejla och fråga vart och om hon brukade hänga i Centrum ofta. Så träffades vi ungefär. Självklart addade vi varandra på msn osv. Nu vet du, vad du nu hette. Alina, juste, så hette du ;) ?
nu blev detta 100000000 miljon rader mera än vad jag tänkte mig men skitsamma. Nu ska Isabel tvätta bort sitt smink och sen dra åt pipsvängen. Faktiskt inte men ja.
HEJDÅ.
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0