Måndag, igen?

Bäst webb ever, jag vet -.-

Är det verkligen redan måndag? Det kännsosm om att helgen har gått jättefort! Det kanske är för att jag inte gjorde alls mycket annat igår än att köpte skor och kollade på tv. Igår fick jag sjukt ont i huvudet. Kanske var för att jag bara låg ner och inte gjorde ett skit. Idag är det ett till prov. Ganska taggad. Vet inte om det är lätt eller svårt men det liger runt min nivå, så jag borde ha chans att få alla rätt. Efter skolan ska jag dra hem till pappa och käka mellis och packa väskan, sen kommer mamma och hämtar mig, och då ska vi dra till ica maxi eller något. Bella ber om ursäkt att hon inte bloggat så mycket. Hon har varit lite trött och inte orkat blogga. Men hon lovar att hon ska ändra på det. Snart ska jag gå och äta lite och sedan klä på mig, sen är det dags att gå. Kanske hinner plugga lite. Kom just på att jag inte har frågorna till engelska läxan hemma! Men jag får säga det det till Stefan och fixa den till imorgon. Jag tror att jag har utvecklingssamtal på Onsdag. Ska ta hem lappen till mamma idag. Nu måste jag dra. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0